nov. 15, 2013

A Philips bemutatja márkájának új irányelvét, amelynek középpontjában az innováció és az emberek állnak


Új brand a cégnél az „Innovation and you”, továbbá a Philips cégér is megváltozik

Amszterdam, Hollandia – A Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) a mai napon ismertette új brand irányelvét, amely egyenes következménye annak, hogy a cég mindig is olyan innovációkat fejleszt, amely fontos az emberek számára. Az újrapozícionálás keretén belül a Philips bemutatta új márkáját „Innovation and you” elnevezéssel, amely a vállalat azon megfontolásából jött létre, amely szerint egy újítás csak és kizárólag akkor lehet jelentőségteljes, ha az emberek korábban kielégítetlen igényeit és vágyait szolgálja ki. Mindezzel egy időben a cég amszterdami központjának homlokzatán feltűnt egy továbbfejlesztett cégtábla is.

„Mióta bemutattuk első villanykörténket kicsit több mint 120 éve, az innováció mindig is a vérünkben volt” – mondta Frans van Houten, a Philips vezérigazgatója. „Hisszük, hogy az új irányelv sokkal jobban kifejezi a Philips elköteleződését a fejlesztések és azokon keresztül az emberek életének javítása felé. Technológiával foglalkozó cégként olyan újításokra törekszünk, amelyek nemcsak hogy jövőbeni növekedéshez vezetnek, de számítanak is az emberek számára. Az egészségügyi ellátást megfizethetővé és jobban hozzáférhetőbbé tesszük. Energiahatékony LED világítási megoldásaink javítják a közérzetet, amellett, hogy a világot is fenntarthatóbbá teszik. Egy-egy adott helyszínen a releváns szolgáltatásaink és készülékeink emelik az élet színvonalát, az egészség és a közérzet szintjét. Ez az, amit a márkánk képvisel.”
A ma bejelentett újrapozícionálás központi eleme az az útjára indított digitális történetmesélő fórum, amely a Philips újításait mutatja be személyes történeteken keresztül, így többek között megtudhatjuk róla azt is, hogy az MRI- vezérelt magas intenzitású fókuszált ultrahang terápia hogyan képes a tumorok kezelésére anélkül, hogy a körülölelő egészséges szövetekben kárt tenne. A cég egy másik találmánya, a Philips Hue vezeték nélküli világítástechnika például egy londoni család kislányának alvásidejét szabályozza. Mindezek mellett a weboldalon arról számol be egy fogorvos, hogy miért ajánlja pácienseinek a Philips Sonicare termékeket a szájápolásban, meggyőződvén arról, hogy azok alkalmazásával az emberek hatékonyabban képesek fogaik tisztítására, ezáltal javítva szájhigiéniás állapotukon.
Az új irányelvvel egyetemben a Philips bemutatta új cégérét is, amely 1934 óta használt, nemzetközileg ismert ikonnak számít. A cégtábla eredetileg azt fejezte ki, hogy a rádiós kommunikáció példaértékűen közelebb hozza az embereket, illetve javít életükön. Az ikonikus cégér továbbra is az innováció és a bizalom szimbóluma marad. Az újratervezett ábra azonban nagy szerepet fog kapni az új identitás kialakítása során, hiszen a márkáknak egyre fontosabb az érzelmileg telített ábrák használata. Az új külső megtartja a jól ismert elemeket, ugyanakkor 21. századi megjelenést kölcsönöz, amely jobban illeszkedik a digitális és mobil világba.
Az újrapozícionálás szerves része az Accelerate! kampánynak, amelynek célja, hogy a Philipset olyan agilis, vállalkozó és vezető technológiai vállalattá tegye, amely az egészségügyre, a világítástechnikára és wellbeing üzletágra fókuszál. A Philips ennek érdekében jelentősen megváltoztatta portfólióját, illetve mindezt tükrözendő, nevét is módosította Royal Philipsre még az év elején. Külső felmérések szerint a Philips jelenleg egy vezető, rendkívül megbízható márka, amelynek értéke mintegy 9,8 milliárd dollárra becsülhető.
Látogassa meg a Philips új digitális történetmesélő oldalát a www.philips.com/innovationandyou!

A Royal Philips Electronics

A hollandiai Royal Philips egy egészségügyi és well-being vállalat, amely az emberek életminőségének javítására összpontosít a legújabb innovációk időszerű alkalmazásával. A világ egyik vezető vállalataként az egészségügy, az életstílus és a világítástechnika területén.
A Philips körülbelül 115 000 főt alkalmaz a világ több mint 100 országában. A 2012-ben 24,8 milliárd eurós forgalmat elérő cég piacvezető pozíciót tölt be a szív-, és az akut betegellátás, az otthoni egészségügy, az energiahatékony világítástechnikai megoldások és új alkalmazások, illetve a személyes jó közérzethez kapcsolódó életstílus termékek területén, amelyen belül erős vezető pozícióval rendelkezik a férfiborotválkozás és szőrtelenítés, a hordozható szórakoztató elektronika, illetve a szájápolás terén. További hírek a www.philips.com/newscenter oldalon találhatóak.

webdesign: qualitypress